liveyourlifee

Alla inlägg under januari 2013

Av Madde Rönnqvist - 17 januari 2013 22:52

Vet att jag bloggar lite dåligt just nu men datan min har fuckat ur när det gäller blogg sidan och det är drygt att blogga genom mobilen.

Men men...

Idag så var man ju i skolan då och nu har dom ändrat mitt schema så kommer bara praktisera på måndagar och fredagar och gå i skolan tisdag onsdag och torsdagar. Tisdagar och torsdagar slutar jag klockan 13.10 och onsdagar slutar jag vid tio tiden. Rätt så grymma tider ändå så nöjd är man :)
Idag så va man i skolan då sen så drog man ner på stan med eve sen så fick vi skjuts hem och sen när man kom hem så käkade man bara och tog det lugnt, nyss så snackade man i tele med bästaste Ida och nu så ligger man bara i soffan och chillar. I morgon är man ledig så då kanske man ska träffa en kompis sen på kvällen så blir det bandy med Ida och Eve ^^
Lördag blir det dop och på söndag har jag ingen aning om vad jag ska göra men det märks väll ^^

Snart blir det att gå upp och kika på tv sen sova.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 15 januari 2013 08:38

Nu sitter man i skolan då och ska strax gå in på lektion. Uttråkad en del just nudå.
Går i skolan tisdagar och torsdagar och praktiserar måndagar onsdagar och fredagar ^^
Men men uppdaterar mer senare.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 14 januari 2013 22:57

Nu ligger man i sängen då och har nyss lagt på samtalet med bästakillkompisen i Stockholm så nu blir det att kolla på ett avsnitt av true blood sen sova som att i morgon börjar man i skolan på Staffan då :)
Lite nervös för första dagen men så är det ju alltid ^^
Men uppdaterar mer i morgon.
Godnatt folket ^^

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 14 januari 2013 14:08

Nu sitter man framför tven då och käkar frukost ^^ 

Har nyss duschat och sånt. 

Medans alla andra är i skolan sitter jag hemma och tar det lugnt för jag börjar inte förens i morgon i skolan. 

Blir att bara ta det lugnt idag och kanske dra och köpa cigg senare. 

Kroppen och huvudet mår iaf bättre idag än igår och det känns bra. 


Uppdaterar mer senare ^^


 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 13 januari 2013 22:52

Dagen har verkligen gått fort. 

Nog med att jag typ har sovit bort en stor del av dagen men ändå... 

Smärtan i huvudet och kroppen börjar åtminstonde försvinna nu.

Men asså jag känner mig så lost! 

Känns som om livet bara är så meningslöst. Vill så sjukt mkt bara förändra mitt liv occh göra något som får mig att verkligen vela leva, men det känns som att det kommer ta ett bra tag innan det blir så. 

Är trött på det mesta och saker känns bara så fel, vill bort från den här hålan och leva livet. 

Men hur ska man göra då egentligen? Vad ska man göra för att få livet värt att leva! 
När man tänker efter, vad är meningen med livet egentligen? 
Vi går runt och runt här på jorden och umgås med vänner, festar, sitter hemma, shoppar, går i skolan, jobbar och sliter. 

Saker är nästan lika överallt i världen, men asså vad är meningen för oss i livet ? 

Allt känns bara så sjukt komplicerat. 

Och man vet egentligen inte vad man har förän man har förlorat det och vad är då meningen med det? 

Livet känns bara så tråkigt... 

Vad ska man ta sig till ?? 


 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 13 januari 2013 13:20

Nu ligger man hemma i Sängen och vilar då som att man har ont i huvudet och hela kroppen. 

Förbaskade soffa ^^ 

Jajja, blir att kolla på några avsnitt av True Blood och fortsätta ligga här under täcket. 

Dra ner och hämta nå käkbart senare... Fast att kylen är rätt så tom. 


Tjejkvällen igår va grymt roligt och underbart att få vara en hel kväll med dom brudarna. 

Nästa blir den 25 då jag ska fira min 18 års dag med mina underbara vänner ^^ 

Man längtar ju bara som den. 


Men aja uppdaterar mer senare, håller nästan på och somnar. 


 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 13 januari 2013 12:23

Om man är trött? Ja kan man ju lugnt säga.
Soffan jag sov på i natt va då inte den bekvämaste direkt. Legat och vridit mig nästan hela natten och somnat vaknat somnat vaknat typ hela tiden. Ont i huvudet har man på det.
Blir väl kvar här hos Helena ett tag innan man sedan drar hemåt för att bara ta det lugnt.
Ha en trevlig dag.

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards