liveyourlifee

Alla inlägg under januari 2013

Av Madde Rönnqvist - 12 januari 2013 22:41

Nu har vi spelat kort och sådant så nu blir det att kika film och ha det mysigt^^

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 12 januari 2013 17:56

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 12 januari 2013 17:26

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 12 januari 2013 17:23

Haha bakningen gick ju bra först brände vi dom så då gjorde vi en ny sats som vart bättre men lite kladdig ist men jaja så kan det gå ^^
Nu har bästa Ida kommit så nu blir det matlagning tacos mumms ;)

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 12 januari 2013 15:05

Nu så sitter man hemma hos Helena då ^^

Tog ett tag att ta sig hit som att det vart en del saker man måsta ta med sig.

Fast att man tog på sig varma kläder för första gången så frös man ändå...

Sen så när man kom hit så gick man ut och rökte sen så packade man upp sakerna.

Nu ska jag och Helena spela lite CS och sköjja innan det blir lite bakande. 


 

Bild på Helenas vovve Sally när hon hade valpar. Så söta ^^


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 12 januari 2013 13:47

Nu har man fixat sig och allt så nu blir det att packa ihop grejer och ta med sig det man ska och sen börja dra sig mot Helenas place. 

Så då blir det nog bakning som gäller och invänta Idis ^^ 

Men ni får ha det så grymt då så uppdaterar jag mer senare. 


 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 12 januari 2013 11:38

Dom här två skorna är mina favorit skor av alla skor jag har här hemma, dom blåa mest och dom har jag knappt hunnit använda än sen jag köpte dom. Använt dom en gång men det var en kort stund. 

Men är riktigt nöjd iaf. 


   


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 12 januari 2013 10:16

Godmorgon allihopa   


Tänkte sova ut i morse då men inte fick man de inte. 

Så klart så skulle bästa killkompisen i Stockholm ringa och väcka mig som vanligt, så nu ligger man och pratar med honom då, fast att man är så gått som död av trötthet. 

När vi har lagt på blir det dag att kliva in i duschen sen käka frulle, sen ut och röka.

Sen blir det att packa ihop lite saker sen så vid två tiden så drar man hem till Helena ^^ 

Då blir det bakning som gäller ^^ 

Kommer bli så gått! 


Ni alla får ha en underbar lördag så uppdaterar jag mer snart   


Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards