liveyourlifee

Alla inlägg den 31 december 2013

Av Madde Rönnqvist - 31 december 2013 01:02

Hallå allihopa.


Nu är det inte många timmar kvar på detta år. 

Det är snart år 2014.

Hur tänker ni tillbringa er nyårsafton?

Kommentera gärna och svara på det så kan jag göra ett inlägg och svara på era kommentarer där.

Min nyårsafton kommer jag iaf tillbringa med bästa vän Fanny genom att bjuda ut henne p

å middag och sedan dricka lite och så innan vi sedan drar ner till stan och kollar på raketer.

Man vill ju avsluta året med nå speciellt innan det blir ett helt nytt år.


Mitt nyårslöfte kommer vara att gå ner i vikt och börja träna så därför kommer jag köpa mig ett gymkort på onsdag ( 1 januari) och gymma den dagen med. 

Jag fick ju träningsbyxor i julklapp och har köpt mig en ny träningströja som jag gillar. 

Så nu är det enda som fattas är en ny vattenflaska, sen har jag allt jag behöver.

 

Men ni får ha det en riktigt trevlig nyårsafton och ett bra och roligt slut på året. 


Hare gött folket.


Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards