liveyourlifee

Alla inlägg den 15 december 2013

Av Madde Rönnqvist - 15 december 2013 18:10

Nu är man hemma i döderhamn då igen efter en underbar helg.
Så nu har vi släppt av bästa ida hemma hos sig och är på väg hem till oss.

Längtar som bara den till den första mars då jag och ida åker till stockholm och kollar på avicii med asgrymma platser :D
Kommer bli hur jävla kul som helst.
Och veckan efter nyår drar nog jag, ida, andrea och andrea's kille fredrik ut på en bilresa till stockholm och shoppar och gå på krogen där och vidare.

ÅR 2014 KOMMER IAF BÖRJA AWESOME!!!

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 15 december 2013 16:59

Nu sitter man på tåget då och inväntar avgång.
Sitter och smuttar på colq zero och lite choklad mumsigt!
Haft en rolig helg som vanligt med underbara människor :)

I morgon blir det matteprov och utvecklingssamtal.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 15 december 2013 15:25

Nu sitter man inne på niangallerian och dricker smoothie medans vi väntar på att klockan ska bli ungefär fem så vi kan börja gå mot tåget som ska ta oss hem till kalla Söderhamn.

När man kommer hem blir det att käka och duscha sedan blir det sängen direkt.

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 15 december 2013 15:22

Igår så blev det att jag och ida tog tio tåget till gävle så då shoppade hon lite och så innan vi drog vidare till andrea's systers lägenhet sen hem till andrea och gjorde oss ordning sedan middagen hemma hos hennes syster sedan blev det krogen :)
Och idag mår man som man förtjänar. 
Sen så fick jag nya skor med :)

Hade en toppen dag och kväl igår :)

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards