liveyourlifee

Alla inlägg den 9 december 2013

Av Madde Rönnqvist - 9 december 2013 17:45

Sitter i köket hemma nudå efter en dag i skolan och gymmat och hämta hem en frusen pch översnöad cykel hem från fanny.
Så självklart när man kommer hem ska farsan börja bråka som vanligt. ...
Så jävla less på den här staden!
Längtar tills jag gått ut ur skolan för då tänker jag fanimig lämna den här skithålan!!!
Orkar inte känna som jag gör längre för man kan inte stå ut Hur länge dom helst!

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 9 december 2013 14:32

Som ni kanske ser så har jag fixat mig en ny header och blev verkligen nöjd. 

Hoppas ni gillar den. 

Men jag kommer också hålla fast vid det som står i headern om att ni kommer få se hur jag och mitt liv förändras mer och mer. 

Jag håller just nu på ju och börjar gymma och har börjat på en viss diet som tydligen ska funka bra. 

Så önska mig lycka till! 


Dock så när jag kollar igenom mina gamla bilder så kommer jag och tänka på hur mkt jag saknar mitt svarta hår men när jag väl har svart hår så saknar jag det blonda. 

Det här med hårfärger är så sjukt komplicerat! 


Men jajja hare gött allihopa! 



Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 9 december 2013 13:56

Nu sitter man på svenskan då och ska skriva en novell då man bara har idag och imorgon och nästa vecka på måndag och tisdag sen MÅSTE det vara klart för sedan ska våran lärare dömma dom innan julen. 

Så känner sig rätt så stressad men har redan skrivit rätt så långt så tänkte visa en bild på deyt jag har skrivit så det är enda ner tills de svarta slutar. Inge illa menat men jag vill inte att ni läser den som att den inte är klar så drf kluddra jag över själva texten men inte rubriken för då får ni iaf veta vad den handlar om. 


Men nu ska jag fortsätta skriva innan vi slutar då jag sedan ska på gymmet innan jag drar hem. 


 


Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards