liveyourlifee

Alla inlägg den 24 september 2012

Av Madde Rönnqvist - 24 september 2012 08:25

Sitter i skolan nu då och har tråkigt. Röksugen som ett jävla as men ingen rolig människa i skolan fan. Alla kommer så jävla sent.
Men jajja bara att vänta in dom då innan man drar ut.
Igår så var man med Bästste syster Ida, hade roligt som bara fan. Var verkligen länge sen man skrattade så mkt som jag gjorde igår. Fast man har ju alltid roligt med henne så.

Underbar syster man har.

Idag så blire att vara i skolan då och efter det så blire att dra hem till Söderhamn och vara med Fanny. 

Roligt det ^^
Vet inte vad vi ska hitta på men det märks säkert. 


Men bloggar mer senare.


( Ida och jag ) <3


Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards