liveyourlifee

Alla inlägg den 14 september 2012

Av Madde Rönnqvist - 14 september 2012 11:28


Kolla in den här videon och kolla på hela ni kommer inte ångra er. 

Här bevisar dom att utsidan är inte allt för det finns en insida med. 

Här har dom sminkat på den här killen vanlig hudfärg så hans tatueringar inte syns. 

Men när sminket är borta syns hans tatueringar. 

Folk som inte känner honom elr vet hur han är skulle inte vilja möta han i en grend, men han är i själva verket en riktikt snäll och omtänksam person. Våran lärare i skolan Linda, berättade om hur han var när hon träffade honom förut. Hans insida är inte som hans utsida.


Där håller jag med. 

Jag tkr folk borde lära känna personen innan dom dömmer någon, för utsidan är inte allt och utsidan förklarar inte för dig hur personen är på insidan.


Kolla igenom HELA videon ni kommer inte ångra er! 


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 14 september 2012 07:10

Godmorgon sötnosar ^^

Sitter på tåget nu då på väg till hudik.
Idag är det skolfoto då och såklart så regnar det idag. Snacka om drygt!

Efter skolan runt sex tiden ikväll kommer Lars då och då blire att umgås med honom. Sen så kanske vi ska vara med Fanny och Emil. Så det kommer nog bli kul det ^^
I morgon blire att vara med Lars med och då ska vi hem till morsan en stund och träffa underbara lille syster Matilda^^
Ni får ha en grym och mysig fredag för i dag blire helg ;)

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards