liveyourlifee

Alla inlägg den 11 september 2012

Av Madde Rönnqvist - 11 september 2012 20:09

Ligger i soffan nu då och kikar på tv och snart blir det duschen. 

Sen så får man se vad man hittar på innan man går och lägger sig. 

Idag i skolan så var man på besök på ett Museum i Hudik... boooring. 

I morgon blire studiebesök på Turistbyron i Hudik. 

Tråkigt det med. 

Blir att vara med Fanny i morgon med, sen så städa när man kommer hem. 


Menmen har inte tid med bloggandet nu så bloggar mer senare elr i morgon det märks.


Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 11 september 2012 07:24

God morgon på er sömntutor ^^
Nu sitter man på tåget på väg till skolan då. Slutar runt halv tre till tio i tre fårse när.
Blir att vara i stan och handla present till Tove och sånt.
Sen vet jag inte vad vi ska hitta på.
Men det märks. Är trött som in i helvete. Vill bara åka hem och sova..
Men nu ska jag vara social med Tove som är med här på tåget så bloggar senare. Ha en trevlig dag sötnosar^^

Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards