liveyourlifee

Direktlänk till inlägg 22 april 2011

God morgon elr nå :)

Av Madde Rönnqvist - 22 april 2011 13:27

Sitter nu på farsans data med Fanny bredvid ^^
Gårdagen va fan bäst!
Vi sluta klockan tolv o då drog vi hem till Fanny o gjorde oss ordning sen drog vi till Stan.
Där va vi fram till fyra tiden.
När vi satt i bussen på väg hem till mej så satt vi på fyra platserna.
Då kom två "Turkar" fram till oss o fråga om dom fick sitta där, vi bah "mmh" sen så satt dom liksom o snacka med oss o så liksom va de en av dom som inte va så bra på svenska så den andra fick översätta en del o då sa den där som inte kunna svenska så mkt nånting o då översatten han de o sa "Du e vacker" till mej jag bah haha tack..
Sen så efter de så fråga dom om Fanny var svensk o hon bah "ja" dom bah "nej du kan inte vara svensk. E du arab?" Fanny vart verkligen inte glad då!
Sen innan vi skulle kliva av då fråga han som inte va så bra på svenska "Can you give me your number?" (kan du ge mej ditt nummer?), Jag bah "No I don´t give it to you! I don´t know you!" (nej jag ger det inte till dej! Jag känner inte dej!" Han bah " Please give it to me!" (Snälla, ge det till mej!) Jag bah " NO" (NEJ). Sen så sa vi hej då o klev av bussen. HAHA,de va sköjj de   

Då drog vi hem till mej o käka lite. Sen vid 19,10 åkte vi med bussen till Stan igen.
Då satt vi på ärtorna på Nortullskolan ^^
Efter ett tag kom Ted L med hans moppe och hälsa på mig och Fanny,satt och snacka och hade det roligt!Sen när han skulle hem,så gick jag och Fanny ner på stan och kolla lite,så då träffa vi Lina som man inte har sett på hur länge som helst!När vi gick upp till Norrtull igen,så kom Ted L med moppen igen och stog och prata med oss innan han skulle hem till Jocke!Så när han åkte till Jocke så satt jag och Fanny oss vid ett bord och spela Damnolla,så när vi satt och spela kom Ted L och Jocke till oss,så vi satt och prata och hade det kanon roligt!När Ted L och Jocke skulle hem till Ted,så satt jag och Fanny oss på ärtorna,och då plötsligt så börja en "Turk" gå fram till oss,så vi börjar springa direkt!När vi kommer tillbaka så var "Turken" inte där längre!Så då fråga jag om Simon kunde komma,så då kom han till oss,så gick runt och prata och hade det jätte roligt!När han gick hem,så kom Ted L och Jocke till oss så satt och prata,och hade det hur roligt som helst,sen så kom Adam,Robin osv.När klockan var runt 00:10 så gick jag och Fanny till bussen,för skulle åka med 00:20 nattbussen hem till Fanny,för sov hos henne inatt!


Puss o Kram/Madde  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde Rönnqvist - 5 augusti 2014 00:15


       Ida Sjöden               Helena Fredriksson          Fanny Ragnarsson   Här på bilden ser ni de tre viktigaste vännerna i mitt liv! Det är tack vare dom jag är den jag är idag!   Man brukar säga att man bara kan ha en bästa vän.. ...

Av Madde Rönnqvist - 3 augusti 2014 23:11

  Kolla in det där videoklippet. Försök att förstå hur den killen verkligen mår! Ni som mobbar andra borde verkligen ta och kolla in klippet så ni kanske får in lite vett i skallen om hur det påverkar personen!   Jag har verkligen fått n...

Av Madde Rönnqvist - 17 juli 2014 21:53

Blus med fransar: HoM Skjol: HoM Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 16 juli 2014 14:31

Hallå där folket. Idag så var man till Bollnäs med farmor och farfar då för min väska har Gått sönder så då skulle vi åka och köpa en ny men det blev två stycken :) Super nöjd över dom och dom är så snygg! Tack farmor! :D Puss och kram//...

Av Madde Rönnqvist - 12 juli 2014 23:07

Nu sitter man hemma hos Helena och ska sova här. Skojjigt :) Igår så jobbade jag ju till tre sen så hem och packade sen så kom coffe och helena och hämta mig så for vi iväg till hennes farmor och farfar i borkbo och sov där inatt. Idag så var vi ...

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards