liveyourlifee

Alla inlägg den 5 augusti 2014

Av Madde Rönnqvist - 5 augusti 2014 00:15

 

     Ida Sjöden               Helena Fredriksson          Fanny Ragnarsson


Här på bilden ser ni de tre viktigaste vännerna i mitt liv!

Det är tack vare dom jag är den jag är idag!


Man brukar säga att man bara kan ha en bästa vän..

Men det är inte sant!

Jag har tre bästa vänner eller ja fyra om man räknar med bästa vän Kevin i Stockholm.

Men det är tack vare dom där tjejerna som jag står ut varje dag i mitt liv!

Dom vet allt om mig! Dom vet hur svårt jag har hemma! Och dom finns alltid där när jag behöver dom!


Jag skulle inte klara mig utan någon av dom! Jag gör allt för dom och jag kan offra vem som helst för dom ( dock inte mina syskon )! Dom är dom är viktiga för mig och jag älskar dom där tre som om dom vore blodsystrar till mig!


Jag har många underbara minnen med alla tre av dom och dom minnerna kommer alltid finnas i mitt hjärta till den dagen jag dör! Jag kommer att älska dom där tre till den dagen jag dör och efter!


Vad skulle jag göra utan er?


Ni ska veta att när jag har er tre och mina syskon så har jag typ allt jag behöver i mitt liv! Ni är dom viktigaste personerna för mig och dom jag älskar mest över hela världen! Ni är mitt liv ni är dom som får mig att vela fortsätta leva och kämpa vidare! Ni gör mig stark, till och med när jag är som svagast. När jag är på botten så får ni mig till toppen! Ni är dom bästaste vännerna man kan ha!



Älskar er så mycket!   


Bästa vänner föralltid!


Puss och kram//M

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards