liveyourlifee

Alla inlägg den 3 augusti 2014

Av Madde Rönnqvist - 3 augusti 2014 23:11


Kolla in det där videoklippet. Försök att förstå hur den killen verkligen mår!

Ni som mobbar andra borde verkligen ta och kolla in klippet så ni kanske får in lite vett i skallen om hur det påverkar personen!


Jag har verkligen fått nog på sånt där! Jag har fått nog av att se och läsa om hur folk blir mobbad!! Hur fan ska det bli i framtiden när folk håller på och mobbar varandra?! Varför kan ni inte bara ta och växa upp och lära er att det inte är något positivt i att mobba andra! Vad får ni ut av att såra andra och få dom att vela ta livet av sig?! Mer än idiotisk skadeglädje?! Jag säger bara lägg av och väx upp och börja bete er!


Jag blir så förbannad och sårad av att se sånt där!


Min bror har en gång i tiden haft ett par killar efter sig som betedde sig som idioter mot honom som tur var är det inte så längre!


Jag vet inte vad jag skulle ta mig till om någon mobbade mina syskon eller vänner! Jag vet att det jag skulle göra skulle inte vara något bra iaf!


Men snälla nån folket lägg ner med mobbandet, ge fan i att ge er på andra människor och göra så att dom inte vill leva längre!! Ni som mobbar andra är sådan hemsk person att ni inte förtjänar att ha några vänner, för då kanske ni lär er att uppskatta vänskap och kärleken i det!


Mobbing hjälper ingen på något vis. Ni tror att det får er att må bättre, ni tror att det får er att verka cool och att ni har makt.. Men sanningen är att ni är inget annat än hemska idioter som är så omogna och hemska att man inte ens vill se på er!


Skulle jag gå förbi någon som blev omringad av några eller blir knuffad eller slagen då kommer jag gå fram! Ingen ska behöva vara ensam! Ingen ska behöva känna att dom är hatad och inte värd att leva. för vet ni vad? Dom är värd att leva och alla hatar dom inte!

Ta och väx upp och sköt ert eget liv istället för att ge er på andra. Vilket lika gäller med rykten och skitsnack för det ger samma effekt!


Ta er i kragen och bete er!


Mobbare kan dra åt helvete, säger jag bara!! Fyfan!


Här har ni några bilder ni kan läsa och kolla på  kanske ni förstår lite mer:




Puss och kram//M

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards