liveyourlifee

Alla inlägg den 13 maj 2014

Av Madde Rönnqvist - 13 maj 2014 17:38

Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 13 maj 2014 08:44

Hallå på er folket.


Nu sitter man på lektionen då och lyssnar lite på läraren.

Skulle egentligen ha prov men läraren sköt upp det till nån annan gång.

Skönt ändå men vill ändå få det gjort.


På lördag är det cruising här i Söderhamn. Men det är den lilla så inte lika rolig som den stora.
Men med trevligt sällskap så är allt roligt!


Igår kväll så var man ut och träffade Helena på pizzan och pratade lite och spelade kort och hade det trevligt. Vart att ta några bilder och filma lite och så :) Roligt, roligt!


Idag skulle jag egentligen vara med Helena efter skolan men det blev inte så för min underbara vän är förkyld och behöver vila. Så blir nog att bara åka hem och ta det lugnt efter skolan.


         


Puss och kram//M

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards