liveyourlifee

Direktlänk till inlägg 25 maj 2011

Folk klagar på mej? :O

Av Madde Rönnqvist - 25 maj 2011 21:20

Asså jag fattar inte?!

Ni klagar på mej att jag har feta läppar o allt men vafan de finns folk som har MYCKET fetare än mej!

Så lägg ner för i HELVETE! Kolla Tex Kissie hon har mkt fetare läppar än mej o kolla in denna tjejs läppar: http://niiisan.myshowroom.se/

Hennes läppar e lugn MYCKET fetare än mina så tkr bah ni ska ge faan i o klaga när ni inte vet ett jävla piss!!

 
 
heddeh

heddeh

25 maj 2011 22:03

aaw stackars dig! och det är fel att bara klaga på andra (tror jag ) :o <3

http://heddeh.blogg.se

Madde Rönnqvist

26 maj 2011 20:35

Tack

 
Ingen bild

grgrg

25 maj 2011 22:32

HAHAXD Du är ändå mycket fulare än henne! Hon har botox i läpparna och kan ta bort det men du kommer alltid ha så sjukt feta läppar och snea tänder. Och du har dålig andedräkt!:O

Madde Rönnqvist

26 maj 2011 20:37

HAHAHA Fan du lyste just upp min dag din jävla fjolla!! Snacka om att du borde ta o växa upp äckel!! Haha Väx upp tönt! xD

 
Ingen bild

anonym

26 maj 2011 06:41

det finns nånting som heter avundsjuka och det får folk att må dåligt och därför måste dom klaga på andra för att dom själv mår dåligt kolla på sig själv innan man klankar ner andra .du är fin som du är och du ska vara stolt över den du är och tro på dig själv sen finns ett gammalt ordspråk som säger .skit i andra och sköt dig själv...

Madde Rönnqvist

26 maj 2011 20:37

Håller med ^^

 
Ingen bild

anonym

27 maj 2011 10:41

bra.o amn inte tycker om sig själv eller inte mår bra då är det lätt att hacka på andra ,men man ska vara glad att man är född vacker som man är för det finns faktiskt dom som föds med ett handikapp och det kan man inte rå för .ni som mobbar och klagar på andra titta på dig /er själva först och granska er hur ni mår och ser ut innan ni ens öppnar munnen och utalar er till andra .så du som hackar på andra lägg av .(jag vet vad jag pratar om )

Madde Rönnqvist

29 maj 2011 16:34

Riktigt bra sagt ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde Rönnqvist - 5 augusti 2014 00:15


       Ida Sjöden               Helena Fredriksson          Fanny Ragnarsson   Här på bilden ser ni de tre viktigaste vännerna i mitt liv! Det är tack vare dom jag är den jag är idag!   Man brukar säga att man bara kan ha en bästa vän.. ...

Av Madde Rönnqvist - 3 augusti 2014 23:11

  Kolla in det där videoklippet. Försök att förstå hur den killen verkligen mår! Ni som mobbar andra borde verkligen ta och kolla in klippet så ni kanske får in lite vett i skallen om hur det påverkar personen!   Jag har verkligen fått n...

Av Madde Rönnqvist - 17 juli 2014 21:53

Blus med fransar: HoM Skjol: HoM Puss och kram//M

Av Madde Rönnqvist - 16 juli 2014 14:31

Hallå där folket. Idag så var man till Bollnäs med farmor och farfar då för min väska har Gått sönder så då skulle vi åka och köpa en ny men det blev två stycken :) Super nöjd över dom och dom är så snygg! Tack farmor! :D Puss och kram//...

Av Madde Rönnqvist - 12 juli 2014 23:07

Nu sitter man hemma hos Helena och ska sova här. Skojjigt :) Igår så jobbade jag ju till tre sen så hem och packade sen så kom coffe och helena och hämta mig så for vi iväg till hennes farmor och farfar i borkbo och sov där inatt. Idag så var vi ...

Presentation


Jag heter Madde och jag är en tjej som pluggar vård och omsorg och umgås med underbara vänner! Jag bor i Söderhamns kommun. Denna bloggen är min offentliga dagbok som jag skriver om min vardag, mina tankar, om mode och ren fakta. Hoppas ni gillar de.

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg borde jag ha?
 Rött
 Blond
 Svart
 Brunt
 Slinger
 Färgat underhår

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards